Welkom bij Yssa, het complete online warenhuis voor een christelijke levensstijl.

Help

  • Wat kan ik met een Yssa-profiel?
  • Hoe kom ik aan een Yssa-profiel?
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten!
  • Wat zijn de portokosten?
  • Op welke manier kan ik betalen?
  • Is het veilig om mijn bankrekening te geven en een machtiging te verstrekken?
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
  • Kan ik een artikel ruilen?
  • Kan ik een artikel op een ander afleveradres laten bezorgen?
  • Hoe kan ik een klacht melden?
  • Ik kom er helemaal niet meer uit?

Wat kan ik met een Yssa-profiel?
Het grootste voordeel is je gebruikersgemak. Zo hoef je niet meer bij elke bestelling telkens opnieuw je gegevens in te vullen. Je kunt verlanglijstjes opstellen en mailen naar je familie en vriend(inn)en. Verder kun je je bestelgeschiedenis zien. Ook geeft het direct toegang tot de Yssa-cockpit met tal van gratis e-maildiensten.  

Hoe kom ik aan een Yssa-profiel?
Als je voor de eerste keer een bestelling bij Yssa.nl doet, kun je een wachtwoord kiezen. Hiermee kun je in inloggen op Yssa.nl. Je hebt bij de eerste bestelling dan meteen een profiel aangemaakt. Ook wanneer je geen bestelling doet kun je een profiel aanmaken via Mijn profiel.  

Ik ben mijn wachtwoord vergeten!
Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen via de Yssa-cockpit. Je wachtwoord wordt naar je mailadres gestuurd. 

Wat zijn de portokosten?
De administratie- en verzendkosten zijn Ä 2,95 ongeacht de omvang van de bestelling. Voor bestellingen vanuit Nederland binnen de EU geldt Ä 2,95. Voor bestellingen naar de rest van de wereld rekenen we de daadwerkelijke verzendkosten.  

Op welke manier kan ik betalen?
Betaling geschiedt door de u gekozen methode. Dit kan middels ťťnmalige incasso, Credit Card, Paypal, iDEAL etc.. De betaling is zowel voor Yssa als voor jou als klant veilig. Yssa heeft besloten om diensten af te nemen van 's werelds marktleider op gebied van online betalingen: Ogone. Ogone is gespecialiseerd in online betalingen. Ogone biedt haar diensten aan grote multinationals en kleine bedrijven zoals Yssa. Betalen via Ogone voldoet aan de hoogste veiligheidseisen. 

Is het veilig om mijn bankrekening te geven en een machtiging te verstrekken?
Ja, het is veilig. Met alleen een bank- of girorekeningnummer kan niemand iets! Alleen bedrijven die een incasso-contract met de bank hebben afgesloten mogen incasso's incasseren. Yssa mag dit alleen doen als er een machtiging is afgegeven. In geval van misbruik beŽindigd men het contract en kan er niets meer geÔncasseerd worden. 

Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Bij elk product staat een indicatie van de voorraad-status. Uiteraard is van artikelen die een rode status (extreem lage voorraad of leeg) de levertijd langer. Gemiddeld zul je je artikelen in 3-5 werkdagen ontvangen. Zodra de bestelling verzonden wordt, ontvang je per e-mail een bevestiging met een 'track en trace'-nummer. Met dit nummer kunt je volgen waar uw pakje zich bevindt via TNT Track & Trace of via Prosend.eu

Kan ik een artikel ruilen?
Vanaf het moment dat je je bestelling thuisbezorgd krijgt, heb je het zeven (7) dagen op zicht. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken, tenzij anders vermeld. (Dit geldt niet voor geopende CD's, CD-roms, Videobanden en DVD's.) Na het verstrijken van de zichttermijn wordt de koopovereenkomst een feit.  

Controleert direct na ontvangst van het artikel of het onbeschadigd en compleet is. Als dit niet zo is, meldt u dit dan binnen 24 uur na ontvangst via het e-mailcontactformulier

Wanneer je niet tevreden bent over het artikel, dan kunt je het binnen de zichttermijn na overleg retourneren. Dit geldt ook voor afgeprijsde artikelen. Alleen wanneer er sprake is van een fabricagefout of leverfout, kunt u het artikel gratis terugsturen of omruilen. Hiervoor dient u contact op te nemen met onze Klantenservice

De voorwaarden voor ruilen en retourneren, vindt u hier

Kan ik een artikel op een ander afleveradres laten bezorgen?
Ja. Tijdens de bestelling zul je hier naar gevraagd worden. Je kunt dan een ander afleveradres invoeren. 

Hoe kan ik een klacht melden?
Meld klachten zo snel mogelijk. Dit kan door het sturen van een e-mail. Omschrijf je klacht nauwkeurig en vermeld bij artikelen het bestelnummer of de aankoopdatum met e-mailadres. Het verdere verloop van de klachtafhandeling is afhankelijk van de aard van de klacht. Wij houden je hiervan op de hoogte. 

Ik kom er helemaal niet meer uit?
Stuur gerust een mailtje of bel ons tijdens kantooruren.contact.

 
Vragen en / of opmerkingen? Stuur ons gerust een bericht.
E-mailadres: *
Bericht: *
* = verplicht